INDLÆG

Jan Lillge-Korgaard
TechStory / Cash Cow

INDLEDNING

Jan vil byde alle velkommen og komme med de praktiske oplysninger, der gør at konferencen kan forløbe afslappet og i en god stemning.

Derudover vil han give en introduktion til brugen af video baseret på de facts der er på området. 

Alexander Aude
Brand Movers

VIDEO 2020

Hele det digitale online univers kan være utroligt svært at overskue. Der er mange myter. Det er et must at forstå den digitale online verden for at skabe ægte målbare resultater. Det kan Alexander og Brand Movers. 

På konferencen vil Alexander skille skidt fra kanel og give et reelt indblik i hvad video kan gøre for en virksomhed. Han basere sin viden på data fra Brand Movers og hans mange års erfaring fra branchen.

Jens Høvsgaard
Bylant Medier & Kommunikation

JOUNALISTENS MÅDE AT BRUGE TV/VIDEO MEDIET

Jens vil holde et oplæg om journalistens måde at bruge tv/video mediet på. Hvordan griber en journalist arbejdet an, og hvordan fortæller man sin historie, så seeren ikke zapper væk? Disse og andre spørgsmål vil blive besvaret i hans spændende indlæg.

PÅ VEJ
Titel

KAMERA OG LYS

Alle virksomheder kommer til at have deres eget udstyr til at producere video. Så spørgsmålet er ikke om man skal have udstyr, men hvilken type udstyr!

Kameraer kan være rigtig billige, men måske skal man købe et dyrere for at kunne imødekomme sine behov. Kameraet, uden godt lys, er ligegyldigt, når man f.eks. skal lave indendørsoptagelser.

Indlægget bliver en gennemgang af kamera og lys. Hvilke behov kan de forskellige kameraer dække? Hvilke lamper skal man købe? Er de svar der bliver besvaret i oplægget. Valg af det rigtige udstyr kan være forskellen på succes eller fiasko, når det kommer til egne produktioner.

Mark Stangerup
Freelance Sound Engineer

DEN OPTIMALE LYD

Mark vil holde et oplæg om hvordan du sikrer god lyd på dine optagelser. Hvilke typer mikrofoner skal du bruge til de forskellige opgaver? Hvilke mikrofoner skal du investere i? Hvordan indstiller du udstyret så du sikrer en optimal optagelse? Hvilke udfordringer kan du komme ud for rent lydmæssigt på en optagelse, og hvordan kan du løse dem eller helt komme dem i forkøbet? Disse og andre spørgsmål vil blive besvaret i hans indlæg.

PÅ VEJ
Titel

REDIGERING / POST-PRODUKTION

Efterbearbejdningen af optagelserne er lige så vigtigt, som optagelserne. I de senere år er post-produktionen blevet mere central. Videoer for flere og flere effekter og grafiske elementer, så hvis man skal lave en moderne video, skal man mestre efterbearbejdningen.

Indlægget giver bud på software brug og general overblik over post-produktionens musts og muligheder.

Karsten Morningscore
Karsten Madsen
Morningscore / Morning Train

VIDEO MED FÅ RESSOURCER

Karsten vil holde et oplæg omkring brugen af egen produceret video uden de store ressourcer. Hvad kræver det at lave video? Hvad koster det? Hvad er effekten? Er nogle af de spørgsmål han vil besvare på konferencen.

Han fortæller om sine resultater, hvor han tager udgangspunkt i data. Han giver også et indblik i økonomien bag hans videoproduktioner. 

PÅ VEJ
Titel

VIDEO MED MANGE RESSOURCER

Hvis man har mange ressourcer, hvad er så mulighederne med video? Langt de fleste der starter op med videoproduktion møder begrænsninger. Mangel på tid eller penge er ganske almindeligt.

Indlægget handler om  hvad muligheder er når man har tid og penge til at producere gode videoer.

PÅ VEJ
Titel

VIDEO SOM VÆRKTØJ

Video er ikke kun markedsføring, men man kan også bruge video som værktøj bla. i kundeservice.

Indlægget kommer til at handle hvordan du kan bruge video som et redskab til hjælpe dine forretningsgange.

PÅ VEJ
Titel

INFLUENCER

Hvordan arbejder en en influencer med at få sit budskab ud på video? Der kan være en del tips og tricks at hente hos dem der bruger SOME som deres værktøj! 

PÅ VEJ
Titel

CONTENT MARKETING

Video bliver som regel tænkt som marketing og mere og mere til sociale medier. Content marketing er blevet centralt for mange virksomheder. Video kan være en meget effektiv del af content marketing. Men det kan aldrig stå alene.

Oplægget handler generelt om content marketing, hvilke rolle og plads video skal have i det samlede billede.